sobota, 8 sierpnia 2015

Dlaczego lubię lakiery Miss Sporty? :)

Cześć :)
Dzisiaj przedstawię wam ulubioną firmę lakierów czyli Miss Sporty zaraz po Avon. Avon ma również lakiery, ale warto je kupować jak są w promocji w katalogu, a Miss Sporty może odrobinę tańsze to tak samo dobre jak te z Avonu.

Przedtem nie przykuwałam uwagi do Miss Sporty bo ciągle kupowałam lakiery z Avonu . Wręcz oszalałam na tym punkcie, ale w końcu przestałam i przeszłam na Miss Sporty. Ich lakiery naprawdę długo trzymają się na paznokciach i wystarczą dwie warstwy. Nie wiem jak u innych dziewczyn, ale u mnie to rewelacja :) Serio, a na dodatek bardzo mi się podobają cała gama kolorów - można spokojnie wybierać, każda znajdzie coś dla siebie. Pokażę wam moją małą kolekcję lakierów od Miss Sporty, a niedawno zakupiłam nowy kolor idealnie pod nową bluzeczkę. Kolor śliczny bo koralowy :) Niestety zdjęcia nie mam.





13 komentarzy:

  1. Muszę je wypróbować, bo moje lakiery odpryskują już drugiego dnia :P
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, proszę. Ile można sie dowiedzieć o człowieku po wejściu na jego profil. :D
    Co do poprzednich notek - ,,Odstawić leki.
    Jestem uzależniona od pewnych leków i chciałabym wreszcie z tym skończyć. Nie jestem pewna czy mi nawet pomagają, a są przepisane bo ''tak trzeba''. Wiadomo, że zawsze wymówka się jakaś znajdzie.
    Odnaleźć drugą połówkę.
    Od dziecka wierzę, że gdzieś tam ktoś na mnie czeka, ktoś od zawsze kocha i liczę na to iż przed śmiercią ukochanego znajdę lub on mnie.
    Nie męczyć się.
    Co to znaczy nie męczyć się? Nie płakać, nie mieć niczego za złe, ani nikomu. Jeśli tak dalej będę miała to będzie pewne, że nie dożyję nawet 30 lat bo sama z sobą skończę na zawsze. "
    Podzielam dokładnie te same punkty.
    Ja tam nie zwracam uwagi na to z jakiej firmy sa lakiery za bardzo. Czasami te tańsze bywają lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja niektóre tanie lakiery ok. 10 zł są znacznie lepsze, trwalsze i mają ładniejsze kolory :D W Rossmannie mają wiele takich lakierów.

      Usuń
  3. też je bardzo lubię! :) i często używam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam lakierów z tej firmy, ale podobają mi się ich pastelowe kolory :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię lakiery z tej firmy! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też całkiem lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń